Обсяг продажів свиней агрохолдингу KSG Agro за 5 місяців 2019 р перевищив 150 млн. грн.

Обсяг продажів свинячого поголів'я агрохолдингу KSG Agro в грошовому обчисленні склав 156,09 млн. грн. Про це повідомила прес-служба агрохолдингу.

Обсяг продажів свинячого поголів'я агрохолдингу KSG Agro в грошовому обчисленні склав 156,09 млн. грн. (з ПДВ) За цей період реалізовано близько 41,5 тис. голів. В середньому реалізація за місяць становить близько 8,3 тис. голів або 0,9 млн. кг.

«Наші перспективи розвитку ми бачимо в розвитку свинарського напряму, - коментує голова Ради директорів агрохолдингу KSG Agro Сергій Касьянов, - В Україні є великі гравці в сегменті м'яса птиці, в той час як серед виробників свинини - переважно дрібні таі середні виробники. При цьому попит на якісну свинину європейських стандартів, в тому числі відкладений, досить високий. До цього призвели контрабандне ввезення м'яса та сала під виглядом відходів, а також той факт, що в минулому році через спалахи АЧС значна частина поголів'я по Україні була вирізана. На цьому тлі авторитетні виробники, що інвестують в комплекс заходів з безпеки, як ми, мають шанси збільшити виробництво за рахунок незадоволеного або відкладеного попиту».

Як повідомлялося раніше, в найближчі 3-5 років KSG Agro планує збільшити кількість поголів'я свиноматок в два рази.

«Ми реалізували на 50% наш проект і маємо сьогодні близько 60 тис. поголів'я свиней одноразового утримання та 4,5 тис. свиноматок. За проектом у нас повинно бути 8,6 тис., тож ми будемо робити все, щоб продовжувати далі розвивати проект і нарощувати кількість свиноматок і, відповідно, поголів'я», - підкреслив Сергій Касьянов.

Додатково:

KSG Agro - один з провідних агрохолдингів України, європейська інноваційна група компаній, яка працює за принципом вертикальної інтеграції. Акції холдингу включені до лістингу Варшавської фондової біржі. Основною діяльністю KSG Agro є обробка землі та виробництво сільськогосподарських культур, а також виробництво свинини. Починаючи з вересня 2014 року, KSG Аgro реалізує нову стратегію розвитку, згідно з якою компанія розвиває найбільш перспективні проекти, в першу чергу свинарство, а також рослинництво та виробництво відновлюваного біопалива (паливні пелети).