Мережа гастромаркетів WINETIME розвиває на власній фермі виробництво якісного м’яса

Минулого року ми теж писали про це чудове господарство, їхній м’ясний цех та продукцію

 

Останнім часом роздрібні торгові мережі активно інвестують у власне виробництво. WINETIME вирішили не лише інвестувати у власне виробництво, а створити ферму TROSTYNKA із замкнутим виробничим циклом та коротким ланцюгом дистрибуції, щоб забезпечити споживачів корисною, безпечною їжею та відродити сільське господарство країни.

Сьогодні, коли численні локдауни тривають у різних регіонах і країнах, епідемія кардинально змінила пріоритети у багатьох сферах життя. Це не лише боляче б'є по розвитку ресторанної галузі, але й впливає на спосіб життя. Довготривалі заборони працювати закладам харчування спонукають людей у більшості випадків покладатися на власні кулінарні здібності. Також багато з тих, хто перехворів, потребують відновлення організму, якого можна досягти завдяки здоровій та корисній їжі. Компанія WINETIME підтримує споживачів у цих прагненнях і пропонує свою м’ясну продукцію найвищих стандартів якості, виробництво якої здійснюється в Україні.

Гастро- та винний маркет WINETIME був заснований у 2010 році. З того часу магазини WINETIME відкрилися у 14 регіонах країни та активно запрацював інтернет-магазин мережі. Ці онлайн- і офлайн-простори перетворилися на територію, де зустрічаються однодумці вишуканих гастрономічних смаків.

Тож закономірно, що з часом, а саме у 2015 році, WINETIME відкрив власне господарство — тваринницьку ферму TROSTYNKA. Тут виробляють преміальне м’ясо з повним циклом підготовки — від вирощування худоби до реалізації готового продукту у власній мережі WINETIME.

Ферму побудували у сучасному концепті peri-urban agriculture, що означає: господарство розташоване недалеко від мегаполіса, щоб його мешканці мали змогу придбати найсвіжішу натуральну продукцію. Відстань від села Тростинка, наприклад, до Києва — 50 км. Це гарантує мінімальне переміщення продукції з виробництва до полиць магазинів, адже тривала дистрибуція, як відомо, впливає на смакові властивості товару та його користь для організму.

Донедавна в Україні, щоб посмакувати хорошим стейком, треба було замовити столик у стейк-хаусі чи рейтинговому м’ясному ресторані. Але страви у таких закладах, як правило, подавали з яловичини, вирощеної у далеких США, Новій Зеландії чи Австралії. Важко навіть уявити, скільки часу продукт мандрував світами, щоб досягти кордонів нашої країни.

Концепція TROSTYNKA побудована на органічних засадах чистого утримання та годування тварин. На фермі практикують вільний вигул, а кормова база виготовляється зі свіжих компонентів, які вирощені на власному зерновому полі ферми. Виробничі цехи господарства оснащені інноваційним технічним обладнанням. Тут продукцію фасують з дотриманням усіх відповідних температурних режимів, а пакування проводять з мінімальним людським контактом. Крім цього, на фермі TROSTYNKA відмовились від будь-яких гормонів чи стимуляторів росту. Для поголів'я створені умови, наближені до природних. Особливо тут дбають про індивідуальний раціон для кожної групи тварин, бо на смакові характеристики яловичини та мармуровість впливає безпосередньо якість харчування, з яким тварина одночасно набирає вагу та залишається здоровою. Саме тому питому вагу відгодівлі складають зернові - ячмінь, овес, кукурудза.

Нерідко трапляється, що в ресторані можна натрапити на жорстке м’ясо, хоча зовні воно буде мати вигляд першокласного стейка. Оскільки в Україні більшість корів — це молочні породи, то й на ринках, у магазинах чи закладах харчування з’являється м’ясо саме таких порід. Наведемо класичний приклад того, як часом обманюють наших споживачів: якщо молочна корова віком від трьох років страждає на ожиріння, то її м’ясо на вигляд буде, наче мармурове. Виробники цим користуються і продають його недосвідченим покупцям.

На фермі TROSTYNKA основне стадо завезене з Європи. У господарстві вирощують особливі м’ясні породи бичків — абердино-ангуські, які виведені в Шотландії, та корів породи герефорд з Британії. Обидві мають чистий генофонд, а м’ясо саме цих порід гастрономічні експерти вважають найкращим для приготування мармурових стейків. «Мармурове м’ясо» отримало таку назву через рівномірно розподілені жирові прошарки у м’язовій тканині на зрізі. Це нагадує природний малюнок мармуру. І чим вища категорія мармуровості, тим соковитішим вийде стейк.

Існує світовий стандарт відгодівлі м’ясних бичків, який передбачає, що до харчування шестимісячних телят починають додавати зерно. Це робиться для того, щоб тварини швидше набирали потрібну вагу. І як наслідок — у 15 місяців бичок готовий до забою. Але за таких умов бичок хворіє на цироз печінки, яку лікують гормонами, щоб штучно підтримувати життєдіяльність тварини.

На фермі TROSTYNKA дотримуються власного ноу-хау — до раціону бичків зерно вводять дуже повільно й малими дозами, щоб не ушкодити печінку. Завдяки такому харчуванню нема потреби давати тваринам гормони чи антибіотики. Проте й ціна на таке м’ясо є вищою, оскільки бичок набирає потрібну вагу не за 15 місяців, як при відгодівлі за світовим стандартом, а за 19−20. Та цю стратегію у господарстві TROSTYNKA обрали свідомо для того, щоб українські споживачі мали м’ясо високої якості, без жодних медикаментозних добавок.

Крім яловичини, на фермі TROSTYNKA займаються вирощуванням овець породи мериноландшаф (меринос), або вюртемберг. Це єдина порода серед цього виду тварин, яка дає м’ясо преміальної якості. Вся отара завезена з Австрії, де вівці були відібрані у більш ніж сорока господарствах підгір'я Альп, поблизу Зальцбурга.

Існує стереотип, буцімто м’ясо мериносів складно приготувати. Однак це не так. М’ясо цієї породи не потребує додаткових зусиль — маринадів чи довгих вимочувань. На вигляд воно мармурове, а на смак — м’яке та ніжне, до того ж напрочуд соковите й швидко готується. Крім того, воно позбавлене специфічного запаху баранини.

А ще на фермі TROSTYNKA розводять бурську козу. Основне стадо також було завезено до України з Австрії. Ця порода виникла внаслідок схрещування європейських та індійських кіз. До речі, ферма TROSTYNKA — єдине в Україні господарство, де розводять бурських кіз. М’ясо цих тварин високо цінують дієтологи. Крім безумовної користі для організму людини, воно відрізняється високою якістю, ніжним смаком і ароматом.

Не можна не сказати й про поживні характеристики червоного м’яса, адже воно є прекрасним джерелом білку — будівельного матеріалу будь-якої клітини людського тіла. Саме м’ясо містить залізо у тій валентності, в якій воно добре засвоюється клітиною.

Так само як і у вирощуванні, на фермі не використовують жодних штучних складових чи консервантів при переробці м’яса. Після підготовки стейків і напівфабрикатів для подальшої реалізації в мережі гастромаркетів WINETIME готову продукцію герметично пакують у вакуум чи використовують інноваційну технологію газового середовища, додаючи лише природні ароматні спеції та натуральні стабілізатори. На маркуванні м’ясної продукції міститься вся необхідна інформація щодо споживчих якостей продукту та рекомендації стосовно способу приготування.

Уся продукція фасується в термобокси, а звідти потрапляє в охолоджену машину, де дотримується особливий температурний режим в межах від 0—+4 °C. У кожній машині є логер, який в реальному часі відстежує температуру. Тож у WINETIME впевнені, що м’ясо, яке потрапляє на полиці магазинів, ніде не виходить за межі дозволеної для транспортування температури.

Крім келиха відмінного червоного вина, у якості здорового гарніру до стейків рібай, нью-йорк, ті-боун чи портерхаус можуть бути свіжі овочі. У господарстві TROSTYNKA пишаються власними помідорами та огірками, які отримали нідерландський сертифікат Control Union. Так само у органічний спосіб вирощують на полях підприємства фрукти та ягоди, які відзначені вітчизняним сертифікатом Organic Standard.

Крім якісної продукції, ферма має й важливу соціальну місію. Її робота підтримує українську економіку та сталий розвиток села Тростинка. Господарство є самим великим підприємством у громаді населеного пункту, завдяки чому більшість його жителів забезпечені тут роботою.

Тож наприкінці підсумуємо: м’ясна продукція у гастромаркетах WINETIME, перед тим як потрапити на тарілку до споживачів, долає тривалий шлях — від зачаття, утримання та переробки проходить близько тридцяти місяців. Але кожний виробничий етап компанія ретельно контролює завдяки людським і природним ресурсам своєї країни. Все вирощено з турботою та любов’ю.

У WINETIME активно розвивають канали комунікації зі споживачами. Телеграм-канал з апетитною назвою «Хочу м’яса!» орієнтує споживачів у правилах найкращого вибору, приготування та споживання м’яса.

Джерело: https://nv.ua/ukr/project